FAQ: Intrebări Frecvente

Stim ca intotdeauna exista intrebari aditionale pe care ai putea sa le ai asa ca am pregatit o lista de raspunsuri la cele mai populare intrebari pe care le primim. 

Cum pot plasa o comandă?

Pentru a plasa o comanda alege oricare dintre produsele disponibile in magazinul nostru online. Pentru fiecare produs poti alege cantitatea si gramajul, dupa care le poti adauga in cosul de cumparaturi. Din cosul de cumparaturi poti initia finalizarea comenzii. Poti alege sa ti se livreze comanda sau sa o ridici direct din magazin iar plata se poate face cu cardul (Visa, Mastercard) sau cu portofele electronice Google sau Apple Pay. 

Exista o sumă minima pentru a comanda? 

Nu. Nu exista nici o suma minima pentru a comanda, insa pentru comenzi peste 200RON transportul este gratuit in timp ce sub 200RON exista o taxa de 25RON pentru livrarea prin curier. Comenzile cu ridicare in magazin nu percep nici o taxa de livrare.


In cat timp pregatim comanda?

Dupa plasarea comenzii si confirmarea platii incepem sa iti pregatim comanda. Daca ai comandat pana in ora 10:00 atunci in aceeasi zi noi vom inmana comanda unui reprezentat pentru a fi distribuita. La tine va ajunge in maxim 48h dupa ce ai confirmat plata online cu cardul (Visa, Mastercard) sau cu portofele electronice Google sau Apple Pay.

Daca ai comandat intre ora 10:00 si 20:00 a doua zi vom incepe sa pregatim comanda urmand aceeasi pasi ca mai sus. 

Pot veni sa ridic produsele? 

Da. Daca te aflii in localitatea Tecuci sau in apropiere poti veni sa ridici comanda direct din magazin in 24h dupa ce ai confirmat comanda online. Adresa magazinului nostru pentru a ridica comenzile este Str. Costache Racovita, nr 5, Tecuci. 

Care este costul transportului? 

Pentru comenzi cu valoarea peste 200 RON transportul este gratuit. Pentru comenzile cu o valoare sub 200 RON se percepe o taxa de 20 RON pentru livrare. 

Vreau sa anulez o comanda. Cum procedez?

Daca doresti sa anulezi o comada ai la dispozitie 2 ore sa ne contactezi pentru a confirma anularea comenzii.  Ne poti contacta la comenzi@mano.ro sau la telefon +40738791000. Suma platita va fi restituita folosind metoda de plata originala.

Am greșit adresa de livrare. Cum o pot schimba? 

 Daca ai gresit adresa de livrare si doresti sa o rectifici ai la dispozitie 8 ore sa ne contactezi pentru a confirma adresa noua.  Ne poti contacta la comenzi@mano.ro sau la telefon+40738791000